13 Temmuz 2013 Cumartesi

Nemi

Nemi,küçücük bir kasaba.Roma'ya yaklaşık 30 km uzaklıkta.Dağ çilekleriyle ünlü.Her sene Haziran'da dağ çileği festivali yapılıyor.

Biz gittiğimizde festival çoktan bitmişti.Fakat her yerde çilek resimleri asılıydı.






Bu dükkanda her şey lavantalı.Çilekli turta yemekten burayı gezme fırsatı bulamadık.

Arkeolojik açıdan oldukça önemli olan bir göl olan,Nemi Gölü.Burada dönemine göre oldukça ileri teknolojiye sahip iki batık Roma gemisine ait kalıntılar bulunmuş.

İşte çilekli turtalarımız ve lattelerimiz.Kahve ılıktı.Genelde ılık tüketiyorlarmış.Hiç bana göre değil .

Burası da tur otobüsüne yürürken gördüğüm yer.Saniyeler içinde lüpletip,otobüse koştum.Bunu kaçıramazdım:) (1 haftada 1,5 kilo almışım iyi mi!)

Buraya gelmişken çilek reçeli almadan dönmeyin derim.Zira ben reçel satan dükkanı özellikle aradım,turdaki kimse o dükkanı fark etmemiş.Benim reçellerime bakıp,ahlanıp durdular.Benden söylemesi!
(Reçellerin fiyatları: 2,5€ ,4€ ve 6€ olarak büyüklüğüne göre değişiyor.)
Dükkanın adı Fantasie Mediterranee Nemi.Çok sevimli kavanozlarda satılıyorlar.Hepsini farklı şekillerde aldım.En soldaki ise çilekli sakızlar.Dükkanda çilekli sabunlar,çilekli şekerler,hatta çilekli makarnalar bile var.


Venedik postu için burdan
Milano-Como Gölü postu için burdan
Floransa postu için burdan buyrun..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar