23 Ekim 2012 Salı

Porsiyon Tiramisu

Bu aralar post yazmaya vakit bulamıyorum.İşteyken sadece öğle arasında birkaç post okuyup çıkıyorum.Geçen akşam davetsiz misafirlere hızlıca tatlı yaptım.


Fotoğrafı da aceleyle çektim kusura bakmayın :) 

Porsiyon Tiramisu (4 kişilik):

2 su bardağı süt
1 çay bardağı şeker
1/2 çay bardağı un
1 adet yumurta sarısı
yarım paket labne peyniri
kakao

8 adet kedidili bisküvi
Bisküvileri ıslatmak için :1 su bardağı su,1 tatlı kaşığı şeker,1 tatlı kaşığı neskafe
(Ben 3'ü 1 arada kullandım.)

-Süt,şeker,un ve yumurta sarısı tencereye konur.Kaynayana kadar karıştırılır.Kaynayınca ocağın altı kapanır ve labne peyniri eklenir ve hızlıca karıştırılır.
-Kedidili bisküviler 2ye bölünür ve neskafeye batırılır ve hemen kasenin dibine yanyana konur.Üzerine muhallebiden dökülür ve 1 sıra daha bisküvi konulur.Üzeri muhallebisiyle örtülür ve soğumaya bırakılır.Servis ederken üzerine kakao serpilir.İsterseniz arasına muzda koyabilirsiniz.


2 yorum:

Değerli yorumlar