22 Temmuz 2012 Pazar

İlk iftar sofram :)

Ramazan'ın ilk günü annemde,ikinci günü amcamdaydık.Bugün ise bende misafir var,toplam 10 kişiyi ağırlayacağım.Menüyü kalabalık tutmadım,kimse fazla yiyemiyor kalanı da biz bitiremiyoruz ve çöpe gidiyor.Bu durumdan hiç hoşnut olmuyorum.

Ramazan ayını seviyorum.Akrabalarla olan iftarlara hele bayılıyorum.Her zaman bir hayat koşuşturması olan bizler tek bir sebep için toplanıyoruz,hoş sohbet ile bir gün geçiriyoruz.Ramazan haricinde çok nadir oluyor birlikte yemek fasılları..

Menüm : Mercimek çorbası,fırın makarna,güveçte et,zeytinyağlı biber dolması ve taze fasulye,salata,kazandibi,meyve.


Mutfak masası salona transfer oldu,hatta altındaki tahta zımbırtısı ayağıma düşüp,bir güzel canımı acıttı.Hafiften morluk bıraktı,sağolsun.



Fırın makarnaya sardım bu ara sanırım :)


Porsiyonluk güveçlerim.Bu güveçler bize duvalıdan kalma.


Duvalı (bkz aşağıdaki fotoğraf ):Bununla ilgili neden bir post yapmadım ki? Hemen yapayım :)





Gel iftar geellll :)




2 yorum:

  1. Menüde neler var kıss sofrada yer aç ben de geliom dicektim ama.. :) mutfaktan ilave getirmişsin zaten ne güzel kalabalık bir iftar :)

    Hayırlı Ramazanlar bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun ya yer açardık ne olacak :) Saol canım sana da hayırlı ramazanlar

      Sil

Değerli yorumlar