9 Haziran 2012 Cumartesi

Kına Gecem Vol.2

Vee..Müstakbel eşimin bana kına sürprizi..Dansöz bir ara içeriden geldi,herkes şoklandı.Ama süper oynadı ve çok güzeldi.Hatta beni karşısına alıp oynamayı öğretmeye çalıştı ama ben pek başarılı olamadım sanırım :) Gerçi sen daha güzel oynadın diyenler var ama tabiii yersem ! :)




Bir de son olarak testi kırdım.İçindeki paralar ve şekerler kapış kapış gitti.Testi pullarla ve taşlarla süslendi kardeşlerim tarafından ama fotoğrafını çekmemişiz.
Çok güzeldi her şey,herkes çok beğendi.


Herkesin kınasında hüngür şapırt ağlayan ben,hiç ağlamadım,çok ilginç :)


Bu da ikinci kıyafetim aslında su yeşili ama herkes beyaz sanmış.Biz işte böyle 4 kardeşiz:)



10 yorum:

  1. ooo :) çok hoş bir sürpriz sen de çok hoş olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  2. bizim kına yakılırken sizin gibi bi fotomuz var ben 32 diş gülüyorum bırak ağlamayı :D valla dansöz süpermiş 10 numero sürpriz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ağlamadıysam kimse ağlamaz sanırım :) En güzel günümüzde ağlamayalım ama değil mi :)

      Sil
  3. ilk resimdeki elbise ve saç aksesuarın çok güzel canım çok beğendim. dansöz de süper fikirmiş yaa, keşke bana da öyle sürpriz yapsa nişanlım ben solda sıfır bırakırım onu ama :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman boşver dansözü sen döktür :) Saç aksesuarımı son anda görüp aldım,herkes çok beğendi tavsiye ederim :)

      Sil
  4. herşey mükemmel görünüyor inşiallah bizim de böyle güzel geçer :)
    sende çok tatlı olmuşsun canım benımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım,senin kınan daha da güzel olur inşallahh :)

      Sil

Değerli yorumlar